Demett_k arkadşalr kızım 6 yaşında 2 3 ay önce bi hastalandı. sonra öksürük kaldı. böyle kıh kıh deyip duruyo. öyle uzun uzun öksürmüyo. gıcık var gibi. alerjik biieymidr acaba bilemedim