Smrhls Kızlar oğlum 6 yaşında yarından sonra yani salı günü genek anestezi ile dişleri yapılacak ama ben çok korkuyorum nasıl olacak yaptıran kisiler bizi neler bekliyor süreç nasıl ilerliyor bilgi verirmisiniz lütfen 😔😔😔
simseklivekalpli Smrhls benim de oğlum oldu. Anestezi sonrası ayılma biraz zorlu o kadar. Korkulacak bişey yok merak etmeyin 🌸
simseklivekalpli Smrhls yarı ayık geliyor zaten yanınıza. Uyandiriyosunuz siz. 2 3 saat bekledik biz sonrasında. Meyve suyu icirdik yürüttük, tamamen ayılıp beslendiğini görünce eve döndük