Arkadaşlar merhaba. 49 gün önce sezerysnla doğum yaptım. Heve geldim iki gün sonra harıl harıl kaşınmaya başladım. Göbeğim ve tüm vücudum da kırmızı üstü hafif sulu kabarcıklar oluştu. Kaşındıkça yayıldı her yere. İlaç alerji yapmış dediler, besin alerjisi dediler. Cildiyeye gittim sonuç yok. 1 ay kadar alerji hapı kullandım hap bitti. Tekrardan başladı. Bu durumu yaşayan var mı? Varsa nasıl geçti.