Kızlar 3 hafta oldu doğum yapalı. Gurbetteyim annem bir kaç gün kalabildi yanımda . Kayınvalidem izin almış 2 haftadır o yanımda . Aslımda çok da desteğe ihitiyacım yok normal doğum yaptım. Kayınvalidemin bazı hareketleri sözleri çok batıyor ama bir şey de diyemiyorum , eşimede bişey demiyorum. Allah razı olsun yardım ediyor falan diye düşünüyorum ama bunaldım . Lohusalıktan mıdır artık , sizle dertleşmek istedim biraz 😁🌸 hiç lohusa gibide değilim her şeye koşturuyorum. Bu günler geçiyor acaba biraz nazlansa mıydım bişeyler mi isteseydim diye düşünüyor insan , var mı tavsiyee