Dima 20-22derece tam ideal 👍🏻Kalın giydirmenize gerek yok.Doğduğundan beri tek kat giydiriyorum üzerine. İçine sadece ince bir atlet ve ince alt üst o kadar.Gündüz çorap oluyor ekstra,gece onu da çıkarıyorum normal kalınlıkta bir battaniye örtüyorum üzerine.Odası 22derece sabit sıcaklığı ona göre ayarladım. 6ay 21 günlük,daha ufakken bir kez evi çok sıcak yaptım bilmeden,o şekilde hasta oldu ondan sonra çok şükür hiç hastalık atlatmadı.Evham yapma canım sıcak daha çok hasta eder emin ol🙏🏻