7,5 aylık kolik bebeğim var,kronik kabız cerrah takip ediyor sürekli kullandığımız ilaç var kanızlık için ama yine de gaz sorunu devam ediyor kullanmadığımız gaz damlası kalmadı,7aydır uykusuzum sürekli her gece çığlık çığlağa uyanıyor,gündüz pek problem yok.onun acı çekmesine dayanamıyorum ve ben çok yoruldum… bebeği böyle olan varmıydı