3247 Kızlar bebeğimi biraz önce emzirdim uyudu gece emmesi için uyaıdrmam gerekiyor mu onun uyanmasını mı bekleyeceğim
ay_adengunes 3247 kilosu gelişimi nasıl? Benim kızım 2. Aydan sonra geceleri uyanmamaya başlamıştı doktoruma sordum uyandırma acıkınca uyanır demişti
ozgedogan0 3247 bende şimdi emziriyorum gece uykusuna geçiyor. 4 saat sonrasına alarm kuruyorum emzirmek için ama genelde kendisi 4 saat dolunca veya dolmadan ağlayarak beni uyandırıyor
ozdenizzz 3247 bana doktorum bunu 3. Aydan sonra söylemişti uyanmak istemiyorsa bırak acıkınca uyanır diye 2. Ay için bilemedim belki bilen olur.
gigiss88 Benim bebegim 70 gunluk bazen 6 saat bile uyuyabiliyor geceleri doktor kilo alimi normal cisli bez sayisi da normalse uyandirma uyudugu kadar uyusun demisti
haticeysr0 3247 gerek yok sarılık riski yoksa tabii ilk on beş gün sonra hiç uyandirmadim gece uykuları güzel sabaha kadar uyuyor uyanmadan
ozdenizzz haticeysr0 sağlıksız olabilir demedim ki allahım ayaklarına taş değdirmesin ömürleri boyunca. Bana 3. Aydan sonra söylemişti dedim 2. Ayda bilmiyorum dedim. Hatta çoğu annenin hayalidir sürekli uyanmayan bebek benim ikizler kurulu saat gibiydi hep.
Rabiiul 3247 benim oğlumda bazen uyanıyor bazen uyanmıyor uyanmadığı zaman sabah emziriyorum benimde pertim çıkmış oluyor çünkü 😂
haticeysr0 ozdenizzz işte bunlar uyandırıp gece beslenmesini yaptığın için oğlum dokuz kızım 29 aylık on beş gün sonrası uyandirmadim bebeklikten beri gece uykuları iyi sabaha kadar uyuyor gece uyanmaz çok nadiren uyanır hasta değilse uyur
ozdenizzz haticeysr0 inanır mısın asla ben uyandırmadım hatta uyusunlar diye dualar ettim her bebek aynı olmuyormuş ama uyuyanı da uyandırmak ne kadar doğru doktoru karar verir artık.
ozdenizzz haticeysr0 belli ki hanfendi bilmediği için soruyor herkesin anneliği de aynı değil ki ne mutlu size.
nazligiz Kilosu iyiyse ve sarılık riski ortadan kalktıysa uyandırma ben 2. Aydan sonra uyandırmadım hiç sabah karşı kalkıp emerdi
haticeysr0 ozdenizzz tamam bilsin diye söylüyorum bende bu kadar panik yapmasın endise etmesi normal ama gereksiz hiçbir şey olmaz eminim.uyandirmasin acıkınca uyanır kendi sıvı kaybı da olmaz aleynaderin1