Kefir, yoğurdun aksine pişmeye uygun bir süt ürünü değil. Bebeğiniz bardağa alışmadı mı? Alışmadı ise en güzeli bir an önce ona alıştırın. Sonra bardakla kendi kendine içer. O zamana kadar kendiniz ağzına tutarak yine bardakla içirebilirsiniz. Yoğun yapıda olduğu için biberonla içmesi zor olur diye düşünüyorum. Bebekler bardağı severler. Bence ilk zamanlar sade olarak içirin ki tadını öğrensin, öyle sevsin. Sonra zamanla taze meyve + bal ekleyerek de verebilirsiniz. Hazır meyvelilerin içerisinde şeker olduğu için onları tercih etmeyin.