Benim ki normal şartlar da hep var olan zamanında ilaç kullandığım bi anksiyete ve önümüzdeki ay tatile gidicez simdiden yol korkusu başladı 3 er yaşında ikiz kızlarım var ve yolda ya birşry olursa ya kalp krizi geçirirsem gibi sürekli korkulu sorular başladı kafam da o yola nasıl gidiceğim bilmiyorum ilaca bağlı da kalmak istemiyorum bunu yaşayan varmı