Merhabalar. Bebeğim 2 aylık. Salı günü aşılarımızı olduk. O gün hep uyudu kendine gelemedi. Dün de iyiydi. Ama bugün memede huysuzlanmaya başladı. İki emiyor sonra tepinmeye başlıyor. Ayırınca da ağlıyor. Aşı sonrası memede huysuzluk olduğunu duymuştum ama 2 gün sonra başlayabileceğini duymadım. Bunun sebebi aşı mıdır? Bu durumu yaşayan oldu mu hiç?