kendihalindebirii benim oğlumda 5 yaşına kadar böyleydi. Acaba yerine abaca , o zaman yerine o mazan , darbuka yerine darkuba , kardeşinin adı Baray ona Bayar diyordu okula başlayınca zamanla düzeldi. Dil terapisti arkadaşım da o yanlış söyledikçe siz doğrusunu söyleyin dedi öyle yaparak düzeldi hızlı konuşunca heyecanlanınca yine karıştırıyor