Kızlar ben tchibo barista serisi olan kahveleri kullanıyorum tadları çok güzel çok memnunum ama kahve olarak çok pahalı malesef artık sürekli indirim yakalamak istemiyorum sıkıldım bu durumdan buna benzer olup sade kahvede acı ve ekşilik bırakmayan kahve önerisi verir misiniz mesela tchibo professional kahveler var kullanan var mı