elifozkan Hala olmadı 21 aylık şuan asla mümkün değil cok geç kaldım cok pişmanım ya keşke yenidoğan zamanında yaptırsaydım 6-7 yaşa kadar beklediniz mi
sancarmom elifozkan 40 günlüktü yaptırdık kolau geçti şükür . Ablam oğlunu 3 yaşında yaptırdı 1 haftada iyileşti ama çok nazlandı
Ozooo elifozkan biri bölgesel uyuşturmayla diğeri genel anestezi ile oldu hiçbir sorun yaşamadım tamamen uyuyan oğlum çok daha rahat geçirdi
emosss__ 4 aylıkken yaptırdım geç kalmışım dedim şuan çok hareketli bir dönemdesiniz bence hazır gecikmişken biraz laf anladığı döneme kadar erteleyin. Çok zorlanırsınız
Aklimideliricem Büyüğü 7-8 aylıkken yaptırmıştım küçük hala olmadı 2.5 yaşında artık yaptırmam iyice büyüsün öyle😂
aycaunalsimsek elifozkan 2 aylıkken yaptırdım, oğluma ve kendime yaptığım en büyük iyilik sanırım :) bebek açısından hareket kısıtlı olduğu için çabuk iyileşti, benim açımdan ise sancılı bir dönem olmamış oldu