batuhan2 1 yaşında bizde böyle hastalanmıştık, boğaz enfeksiyonu olmuştu, evde ne yaptıysam düşürememiştim, fitil vermişlerdi acilde, 1 saat içinde düşmüştü. Daha sonra bize de yazdı fitili tekrar yükselebilir evde uygularsınız diye. İlaç maalesef çok geç etki ediyor. Şurup vs. 1-2 kez daha evde fitil vermiştik o dönemde çok şükür geçmişti