Bebeğim tam 13 aylık ve 10. aydan beri gündüzleri 2 kez emiyordu ve geceleri biraz sık emiyordu sonra 1 ay önce biz odaları ayırdık çok sık uyandığı için (4-5 kez uyanıyordu) uyanmaları 2 ye düştü 2 gündüz 2 gece olacak şekilde günde 4 kez emiyordu ama bugün memeyi istemedi gündüz dışardaydık bir kez vermek istedim ama zorla bir iki kez çekip bıraktı şimdide gece uykusuna geçirdim normalde gece uykusundan önce mutlaka emerdi ama bu gece gündüz yaptığı gibi bir iki kez çekip bıraktı kendi kendine emmeyi mi bırakıyor acaba 🤔 yani bırakırsa üzülmemde (memeye düşkün bir bebek değil) aniden olunca şaşırdım😅