Kızlar merhaba ikinci çocuğu olanlardan özellikle akıl almak istiyorum bir kızım var dördüncü yaşında seneye ana okuluna gidecek ondan sonraki sene de birinci sınıf sorum şu ki sizce ikinci çocuk için doğru zaman mı şu an çocuk düşünsem hamile kalsam doğum yaptığım zaman kızımın anaokulu zamanında bebeğim altı aylık olacak sizce zorlanır mıyım erken midir ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında