ucbocekbrccek benim kızımda da vardı çevre baskısı da vardı niye konuşmuyor diye fakat ben 15 yıllık öğretmenim yüzlerce öğrencim oldu hiç konuşamayan bir öğrenci görmedim açıkçası o yüzden dil terapistine falan götürmedim kreşe gönderdim şu an 38 aylık 3 aydır hiç susmuyor ve kompleks cümleler kurabiliyor birden başladı çocuğunuzu en iyi siz tanırsınız anlama gücü alıcı dili iyiyse yakında konuşacaktır merak etmeyin ama ekran varsa sınırlandırın mutlaka o çok önemli