Benim ilk bebeğim ve kış bebeği. Kimse bana çıkar faln demedi ben aylarca öyle yatırdım. Ayakları hep ıslanırdı ben anlamıyordum terlediğini. 6. Aydan sonra çıkardım. Garibim anlatamıyor derdini, aylarca pişti ayakları:( Batık da çok oluyordu onunla bağlantılı mı bilmiyorum ama şu an daha az oluyor.