alpsr minikmelegimmmm illa olacağız bir gün😅 acaba yaklaştımı diye düşünüyorum belirtilere bakarak yoksa enfeksiyon mu diye
metemom_ alpsr emzirme döneminde rahim inceliyor ve regl bazı kadınlarda beklenenden fazla gecikbiliyor demişti bana doktor bazen regli olamadığımız için kasıklarımızın agrimasi normalmiş ilk reglim de çok acı çektiğimi hatırlıyorum
alpsr metemom_ ağrıması dışında normalin dışında doluluk hissediyorum o beni acaba yaklaştı mı diye düşündürdü
metemom_ alpsr olabilir canım ama bence müdahele etme bitki çaylarıyla falan hiç uğraşma zamanı gelince olursun zaten
defnesmom3 alpsr bende 8 ay olmamıştım gitmiştim doktoruma alttan makine gibi küçük bir şeyle baktı sorun yok emzirdigin için demişti emzirdigin içindir için rahat etsin
alpsr defnesmom3 evet emzirdiğim için muayne oldum değerlerime bakıldı içim rahat ama postu okumadınız sanırım başka bir sormuştum ben
defnesmom3 alpsr orayı unutmuşum ben direk adet olmaya odaklanmisim özür dilerim doğumdan sonra ilk reglimde çok farklı bir şekilde aşırı yorgunluk vardı üstümde yattigim yerde uyuya kaldım sonra regl olunca dedim bu yüzden böyle
alpsr cennetkusum16 ben terslemedim yanlış anladınız,fakat okumamanız bana saygısızlık çünkü yardım anlamında soru sordum
cennetkusum16 alpsr saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum çünkü çalışan bir insanım her zaman tek tek okuma fırsatım olmuyor.