Kızlar bebeğim 2 aylık balgamı var öksürüp hapşırıyor. Evde soğuk algınlığı şurup var veriyorum hastaneye gitmek istemiyorum ateşi yok emiyorda ıhlamur da vericem ne zaman geçer başına gelen oldu mu burnu tıkanık değil ve akıyor ben de çekiyorum. Evde iyileştirmeye çalışıyorum önerisi olan var mı evde geçer mi atlatır mı 😕