Bexsero aşı çok ağır bız rota ile nimenrix olduk hiç ne ateş yaptı ne bir şey ama bexsero tek oldu o ağır geçti ateşli halsızlık tek başına bexsero yeterli diğeri o kadar ağır değil. Ben ağır gelmesın diye ikisini aynı anda yaptırmadım ana farketmedi bu aşı ağır ya