yusufmoms27 süresi 40ken güzel geliyordu ama üzüntüden mi azaldı yoksa süreyi azalttığım için mi bilmiyorum 20şer sağmaya başladım az gelmeye başladı bi kaç kere yine denedim 40ı 20 dk da ki gibi gelmeye devam etti bende 20yle devam ettim bi yoğun bakım sürecindeyiz ama ilk yattığı günler çok gelirken sonra azalmasını çözemedim üzüntüden olsa günler çok kötüydüm o zamanda az gelmeliydi