berf7667 benim kızım da hiç biberon kullanmadı. Alıştırma bardağından bile iğrendi. Suyu normal su bardağından içerdi. 6 aylıktan itibaren suyu bardakla verdim. Hiç tıkanmadı. Benim kızım emiyordu, biberona gerek kalmadı ama sizinki emmiyorsa çay bardağı ile içirmeyi deneyebilirsiniz. Belki o şekilde içer.