Annemde senelerdir kartuş olandan kullanır.
Hatta bekarken zorla önüne oturtur koltuk altıma yapardı, ama ben canım acıdığı için hep kaçardım😂
Kartuş olan bence çok güzel, set halinde almıştı. O ısınana kadar ağda bezini keser ayarlardı hemen sürer yapıştırırdı. Dökülme riski de yok
Kartuşu bacağa kola direkt sürüp bezini yapıştırıp ağda yapabilirsin. koltuk altı ve özel bölge için olan ağızları var set halinde satılanda, eğer ondan alırsan onu da direkt bölgeye sürersin yoksa da önce beze sürüp bezi yapıştırıp çekersin