8 aylık oğlum.. Kahvaltı hazırlıyorum. Yumurta, lor peyniri, pekmek, ıhlamur.. alternatif olarak Pankek, krep yapıyorum.. bunları yaptığımda yumurta haşlamıyorum. Öğleni anne sütü içiyor aralarda meyvesini yiyor. Akşam çorba yapıyorum, bebek köftesi.. yaptığım çorba sulu olduysa. Oğluma yaptığım ekmek oluyor onlardan katıyorum. Böyle böyle gidiyor bazen öğlen çorba veriyorum akşam anne sütü. Bazen yapamadıysam hep anne sütü 😅 bide eline verip kendi yemesine alıştırıyorum bakalım.