Minik18 canım whatsapta bi doğum günü ile alakalı bir şey paylaşsan da görse belki bozulur.. kimse anlamamış tamam geçim sıkıntısindayiz virüs deprem gibi problemler var ama bu hayatımızı devam ettirmememiz için sebep değil.. gönlümüz de hoş olsun istiyoruz. Evlilik sevgililer günü neyse ama doğum günü önemli. Bir şey alsın da istememişsin keşke iyiki doğdun canım deseydi.. Çok hakli bir isyan.