goncayslyrt Kızlar 9 gün önce doğum yaptım sezeryan dün az bir şey kahverengi leke gibi geldi bugün lavaboya gidince bir anda kan boşaldı yaşayan var mı normal mi
gizememre goncayslyrt üstte kalsın benim doğumdan çıktıktan sonra 3 saat sonra karnıma bastırdıklarında öyle bir kanama olmuştu
lua goncayslyrt normal normal takmayın kafanıza 💕 eğer çok şiddetli ise dil altı hap veriyorlar hemencecik geçer
zynpdgs Kanama hafif olması normalde ama öyle saate bir oed dolduruyoraa değil canım şuan kanaman varsa acile git
goncayslyrt zynpdgs o an geldi bir anda ama bir daha o kadar fazla olmadı takip edeceğim inşallah yaşamam yine
gigiss88 Doktorum bana sezaryenden sonra 40 gun kanaman olacak 40. gun bitecek demisti gercekten de cok yogun kanamam oldu ve 40. gun tamamen kesildi