flowersssss 72 gün oldu normal doğum yapalı dikişlerim falanda var. Kendimde herhangi bir sorun hissetmiyorum. Acı koku akıntı vs bir şey yok. Ama bugün tam vajina girişinde biraz içerde sivilce gibi bir şişlik var. Bu neden olur ya çok korktum 😕
amansallagitsin flowersssss evet bu bendede vardı doktora gittim kızlık zarının yapısı mi brsy dedi tam hatrlmyrm aradan yıllar geçti ama önemli brsy değil merak etme zamanla kaybolur dedi öylede oldu içiniz rahat etsin gidin baktırın