Dün gece ocağın arka gözündeki tavayı uzanarak alıp sağ tarafa tezgaha koyacaktım. Ayaklarım ocağa bir adım uzaklıktaydı sadece.dibinde değildim yani kızım geçecek kadar boşluk vardı. Tavayı tuttuğum gibi sol kalçamda bir acı hissettim bacağıma vurdu direk ve adım bile atamadım yere zor bıraktım kendimi.
Hala daha aynı şu an. Yani ters hareket değil bişey değil anlamadım noldu. Hareket kısıtım var bacak ve kalça hem uyuşuk hem de kramp girmiş gibi bi his…
Fikri olan yazabilir mi?