Aşırııı fazla bir şekilde reklam var ,her uygulamada var diyorlar fakat burdaki reklamlar sunırını aşıyor. Bende çok muzdaribim bu konudan. Biraz daha böyle devam ederse silmek zorunda kalacağım. Bide anlamadığım nokta şu önceden de reklam vardı eyvallah ama 1 ,2 kere çıkıyordu her güncellemeden sonra daha da berbatlaştı.