yinemileyla Kızlar ben 10 gün önce doğum yaptım, ilk çocuğum. Evimiz 24-25 derecelerde seyrediyo. Bebeğime ne giydirmeliyim? Üşütmek istemiyorum ama çocuğum sıcaktan bayılsın da istemiyorum
uykusuzmom_ yinemileyla Ağustosun cehennem sıcağında doğum yapmış biri olarak tek zıbınla gezdi Eylüle kadar böyleydi. Şu an İstanbuldaysanız eğer altına yine de minik bir şort giydirebilirsiniz pamuklu veya müslin bir takım olur uzunsa da. Akşamları yine serin esiyor veya gündüz birden hava dönüyor. Karnı üşümesin tek katla gazı olur belki 🥹 Sağlıkla büyütün 💝
Rabiiul yinemileyla oğlum 50 günlük fln şuan kısa tulum içine zıbın giyindiriyorum ince giyinsin burun ve enseyi kontrol edersiniz
tuceasel yinemileyla ensesını ve göğüsünü kontrol edin ılıksa üşümüyor demektir çok sıcak olmamasına dikkat edin. Bence ev zaten normalde 22 derece olmalı diyorlar sizin ev ekstra sıcaksa bence zıbın ve çorapla yeterli olur he içiniz rahat etmiyorsa askılı zıbın ve tulum giydirin ama mevsime göre ince olsun