Prensannemm Hanimlar bebeğim uyumuyo yatağına koyuyorum uyaniyor bazen yatağına koymadan uyaniyor dünden beri böyle gece hiç uyumadik bu bir atak mı
gizem1111 Prensannemm o aylarda bizim de öyleydi kucağımda uyumak isterdi hep yanına bi kıyafetinizi koyabilirsiniz kokunuzu istiyor olabilir ya da yarım kundak belki işe yarar
Prensannemm gizem1111 kundak yapıyordum bıraktım şuan yaptım mı rahat etmiyo serbest yatmayı seviyo teşekkür ederim yorumunuz için 🫶🏻
mihraozyurek Bizim de bu şekilde gündüzleri özellikle kucaktan inince ağlıyor şuan 40 günlük aynı devam ediyor gece uykusuna geçince bu sorunu yaşamıyoruz
ylnydg mihraozyurek 80-85 güne kadar tüm gündüz uykularını kucağımda yaptı. Biraz daha büyüyünce bizim yatakta, yatarak emzirerek uyuttum ve o şekilde bıraktım. 4.5 aylık hala gündüzler bizim yatakta uyuyor
_arven_ 3 aya kadar çok normal. Kokunuzu arıyor. Benimki de göğsümde uyurdu o zamanlar. Oturarak çok uyudum.
nilelo Benim bebeğim de aynıydı beşiğe bırakınca 1-2 dk durur sonra ağlamaya başlardı 4. Aya kadar üstümde uyuttum. Sizi istiyor kokunuzu yalnız uyumak istemiyor