dgltkn uykusu varsa bi şekilde uyur o, büyük ihtimalle tek uykuya geçecek. Çok ağladığında sevdiği bişeleri yedirin içirin sakinlesin sonra uyumak isterse uyur, istemezse kendine gelir oyun oynar. Benim oğlum 13 aylıkken felan bu şekildeydi 14 aylıkken uyku rutini oluştu