Tgce16 ilk günümüzde gece uykusu ile başladım ben. hafif pışpış kucağımda uykuya daldı ve yatağına koydum. gece ağladığında almadım. burada sorun yoktu ama bu yöntem aklıma yatmadı. ikinci gün bir arkadaşım ile görüştüm o da odada beklemeden çıkarak yapmamı söyledi ama o da aklıma yatmadı ve pişpiş patpat yöntemini denemeye karar verdim. elini yüzünü yıkadım, odamıza geçtik, emzirdim, biraz sevdim mayıştı zaten. sonra perdeleri çektim oda loş oldu. yatağına koydum masalı. pışpışpış yapıp karnına göğüs kısmına patpat yaptım. derken 20 dk sürmeden uyudu. iki gündüz uykusu var kızımın normalde ve normalden az uyudu uyandı. gece uykusuna geçişte yine el yüz yıkama yelek çıkarma perdeleri çekme ve ışığı kapayıp emzirmiştim öncesinde beşiğine koydum. pışpış patpat ile başladık yarım saat kadar ağladı ve uyudu. inanamayacaksınız ama çok güzel uyudu hem de aylar sonra.. dün gece de öyleydi ama dün akşam uykusuna40 dakik boyunca ağladı ve öyle daldı, sonuç ise başarılıydı. gelelim bugüne, öğlen uykusuna tam 7 dakikada daldı bu arada hiçbir şekilde kucağa alma olmadı, erkenden uyandı ikinci uykusu için yatağa gittik yine aynı ritüelleri uyguladık beşiğe koymadan çığlığa başladı. 40 dakika boyunca bir bebek kesintisiz ağlar mı? kızım ağladı ve perdeleri açıp uykumuz bitti anneciğim diyip güzelce severek aldım kucağıma. videoda gündüz uykusunda 40 dakika ağlarsa alın diyordu gece uykusunda 3 saat opsiyonu var tabii sanmıyorum hiçbie anne o kadar dayanamaz neyse geldik akşam uykusuna bu akşamki.. pış pış yok, patpat da yok.. gündüz uykusu alamadığı için isyanlarda banyo yaptırdık saat daha 19.30 emzirmeye geçtik gözler kapaıyor hemen perdeleri kapattım beşiğe koyacağım başladı ağlamaya. yıldık mı? hayır 🤦🏻♀️ yarım saat boyunca ağladı ve sonunda mışıl mışıl uykuya daldı.. çok zor mu? evet, çok zor. ağlarken tepkisiz kalmak çok yıptatıyor ama aylardır üçümüzün de uykusunu alıyor olması bilemiyorum kar zarar hesabı yapınca daha doğru geliyor bana.