bernaydn 55 günlük bebeğim var ve neredeyse kucağımdan başka bir yerde uyuyamıyorum sadece göğsümde yüzüstü yatıp pışpışlanarak uyuyor bundan nasıl vazgeçirebilirim
alikaspain bernaydn merhaba büyünce zaten geçiyor bu günlerin tadını çıkarın varsın kucakta uyusun.bende sizin gibiydim şimdi 4 yaşında oldu kucağıma gel deyince gelmiyor
Esrayd bernaydn ayyyy yemin ederim o günleri çok özledim. Şimdi 5 yaşında o zamanlar Yeter ki uyusun diye 2 saat kucağımda uyuttuğumu biliyorum. zor oluyor ama büyüdükçe o günler çok özleniyor gerçekten kıymetini bilin sağlıkla büyüsün bebişiniz