amnehmza dikkatli olun bir süre öpmeyin bebeği de takip edin ateş kızarıklık gibi bişey farkederseniz doktora gidersiniz ama genelde anneyle bebeğin bağışıklık sistemi birbirini destekleyecek şekilde çalışır uçuk enfeksiyonu için onun bağışıklık sistemi hazırlık yapmıştır birde emiyorsa içiniz daha rahat olsun dışardan hiç tanımadığı insandan aldığı uçuk enfeksiyonu için çocuğun bağışıklık sistemi hazırlıksız yakalanır