Acaba benim gibi olan var mı sanki tekmişim gibi hissediyorum biraz oh be demek için geldim, 17 aylık beraber uyuyoruz tabi ki de korkudan da tek bırakamıyorum yatakta kamera falan rahat edemem ama işin aslı uykusuzluğa tahammülü yok vücudumun o yüzden 9 buçukta akşam uyuyorum valla daha hala bebeğimi uyutup bir salona geçmişliğim yok, hayalim akşam sessizliğinde dizi izlemek ama uykusuz kalma ihtimalim çook yüksek gece uyanıyor hala diye. Benim gibi uykuya direnci sıfır olanlar var mııı ahaha