onurmooms Merhabalar. Elimde fazladan alerji maması var yukarıda ismini yazdığım. Gerçekten ihtiyacı olan varsa eğer kargo karşıdan ödemeli olacak şekilde kargolayabilirim.bebegim kullanmadı elimde kaldı boşa gitsin istemem