baby45374_ Ya eline bişey vermeye korkuyorum mesela kahvaltıda ekmege falan uzanıyor dün baktım koparmış ilk çocuğum 7 yaşında unuttum mu naptım bide ilk oğlumun boğazında armut takılmıştı neler çektik çıkarana kadar su an nasıl ilerleyeceğimi unutmuşum resmen
nesemom baby45374_ bende o aylarda çok fazla bir şey veremiyordum ekmeğin sert köşesini havuç veya taze soğan veriyordum damaklarını kaşıması için dişleri olmamasına rağmen yumuşatıp koparabiliyordu ekmeği falan ama gözümü hiç ayırmıyordum ondan sonra elinde yemeyi sevdiğini fark ettim patates köfte pankek falan yapmaya başladım başta yere atıyordu ama sonradan yemeye başladı çok blw değil çoğunlukla kendim yediriyorum ama eline verebilecek bir şey olduğunda veriyorum kesinlikle başında beklemek gerekiyor bence
ariadne baby45374_ disleri var mi? Olabildigince her seyi eline verip basinda bekliyorum. Ekmek, salatalik. Havuc, peynir, krep, kofte vs.
zulalaydmr baby45374_ yumuşak şeyler vermeye çalışın pankek olur kek olur küçük küçük ayırıp koyun önüne zaten damaklarıyla eziyorlar zaten tecrübeliymişsiniz o yüzden çokta bir şey yazmaya gerek yok 😂