Selamlar herkese. Sanırım el ayak ağız hastalığı oldum. Bebeğim 10 aylık ondan geçmedi ama ona geçireceğim diye çok korkuyorum. Bana nerden bulaştı hiç bir fikrim yok ellerim ayaklarım kaşıntıdan bittim. 3.gündeyim daha. Boğazım zaten fena yutkunamıyorum. Bulaşmaması için ne yapmalıyım elimle temastan geçer mi