Bebeğim 32 hafta prematüre doğdu şuan 3 aylık ilk 2 ayımız çok rahat geçti ağlamayı bilmiyordu heryere tüm doktor kontrollerine vs kolaylıkla gidiyorduk. Şimdi ise uykuya geçerken aşırı huzursuz ağlıyor neredeyse canı acıyormuş gibi ağlıyor ve gündüz uykuları hala çok uzun tekrardan uyutmak çok zor olduğu için hep uyusun istiyorum şaka gibi uyuduğu zamanda da 3-4 saat uyuyor hatta gece hiç uyanmıyor 2 kere besliyorum uykuya devam ediyor ama bu uykuya geçerken yaşadığımız her neyse çok zorlanıyorum 3-4 saat uyutmaya çalıştığım oluyor bir sonraki beslenmesine kayıyor uyku. Uyanıkken uyku sinyallerini takip etsemde olmuyor bir yol gösterecek var mıdır