kelebekay Selamlar, bebeğimi kısa kollu zıbınla yatırdım. Pencerede kelebek açık. Odada 3 kişiyiz. Oda 25 dereceden yüksek. Bebeğim üşütür mü aklım kaldı. Bugün aşı oldu
babyisleeping kelebekay bebekten bebeğe değişir bence. Bizim odamız 25 dereceydi normalde o derecelerde üşümez diyorlar ama dün gece uzun kollu pijama ile yatırdım gece kontrol ettiğimde ensesi göğsü falan buz gibiydi yani üşümüş üstüne bir kat daha giydirdim. Bu gece askılı zıbın üzerine 1 tog tulumla yatırdım. Siz de ara ara göğsünü kontrol edin göğsü soğuksa üşüyordur sıcaksa sorun yok demektir
zeyneppce kelebekay vucut isisini kontrol ederek karar verin bence. Sıcak nemli bir şehirdeyiz kisa kol ust uzun pijama ustune de muslin örtüyorum rahat yatiyor
deniz42mrs kelebekay bence üşür. Bulunduğumuz yerde ben kısakollu ama üstümde pike ile yatıyorum Bebeğim üstünü örtürmüyor gece açıyor bu yüzden ince uzun kollu ile yatırıyorum çorapsız Ev 25 derece ama kısakollu ile yatırırsam göğsü buz oluyor Bu mevsimde hastalık zor bu yüzden ince ama uzun kollu giydirin bence
kelebekay babyisleeping bigemmom zeyneppce deniz42mrs teşekkürler kızlar. Gece okudum mesajları ama yamulmuşum cevap yazmamışım 💜🥹