seval868_ Kızlar ya renkli kıyafetlerine kan ilacı damladı ve çıkmıyor. Kıyafetleri hep yeni üzülüyorum, leke çıkarıcılar kullandım ama fayda etmiyor. Var mı önerileriniz? Ne şekilde kullanmam lazım kaynar suda mı bekletmem lazım acaba?
canakile128gmailcom seval868_ kan ilacını bilmiyorum ama normal kaka lekelerini falan beyaz hacı şakir kalıp sabun çok iyi çıkartıyor ben biraz onunla elimde çitiliyorum sonra makineye atıyorum tertemiz oluyor
patlakprezervatif seval868_ my rabbit kullanıyorum ve çok memnunum. Kullanma talimatlarına uygun kullanıldığında mükemmel bir leke çıkarıcı.
sarikavun seval868_ rossmanlarda domol leke cikarici var icerigi de cok kotu degil onu ya da e bebekteki babyme leke cikariciyi kullaniyorum. Yikamadan once leke uzerine bolca sıkıp makinaua atiyorum bi kerede cikmazsa ikinciye cikiyo. Ama demir ilaci lekesi zor. Leke cikarici sıkip yarim saat fln bekletip elde biraz citilemeniz hatta beyaz sabundan yardim almaniz gerekebilir
seval868_ rukiye33 vanish haricindekileri kullanıyorum ama çıkartmadı hem spreyi hem tozu var renklilerde işe yaramadı acaba o kan ilacı mı çıkmıyor hiçbir şekilde 🥲 ne şekilde kullanıyorsunuz siz bunları
rukiye33 seval868_ vanish kıyafetin üstüne sürüyorum kabarma gibi yeri var sonra bi yarım saat filan bekletiyorum makineye atıyorum kullandıgım deterjanda da life by fakir onda da leke cıkarma özelligi var , kızım kan ilacı icerkende bizimd2 dökülyordu ama hic lekesi kalmaadı
seval868_ canakile128gmailcom normal lekeleri de çıkartmıyor tek kan ilacı değil. Birde onu deneyeyim evde var inş olur ya
seval868_ oylesinebiri__ oysaki domolun herşeyini kullanan ben hiç aklıma leke çıkarıcısı gelmedi 🥲😅 işte bu markada hiç tereddüt etmem ay iyi ki dedin
rukiye33 seval868_ gemelde ben herseyi elüne veriyorum önlük taktıgım halde üstü cok kirlemiyor bazı lekler ilk yıkamada gecmesede 2. Ci yıkamada kesinlikle cıkıyor aynı şekilde kan ilacıda ama artık 1 yaşı gectigimiz icin kullanmıyoruz
oylesinebiri__ seval868_ bende bilmiyordum burda post açmıştım bi arkadaş önerdi o günden beri gittiğim her yere götürüyorum 😅 birde toz sabun kullanıyorum roxy granül sabun leke çıkarıcı sıkıp atınca üstüne toz sabun dökünce tertemiz oluyor
seval868_ rukiye33 bende önlük kullanıyorum ama nasıl pisleniyor anlamıyorum 😅 valla kaç kez yıkadım geçmedi ya beyaz olsa bas çamaşır suyuna geç ama renklilerde olmuyor 🥲🥲
rukiye33 seval868_ kirlensin canları sagolsun bir sekilde cıkıyır cıkmayanı kücülünce atıyorum pek olmuyor ama , bu toz leke cıkarıcı mesela kızımın ve benım kıyafetlerdeki zeytin lekesini bike cımardı kıva ya sıcsk su üsyüne toz iyice karıştır kıyafeti at beklet mis gibi
seval868_ rukiye33 sanırım filtreli bir kelime yazdınız ondan. Bu sebepten dolayı çok post açılmıştı oradan biliyorum