Doktorlar şu konuda bile ortak fikir sahibi değiller, 4. Ay çok erken yani bağırsakları olgunlaşmamış bile neden ek gıdaya başlayın diyorlar hiç anlamıyorum anne sütü almıyorsa mama alıyor 9. Aya kadar tadım yapılıyor zaten doyumluk yemiyorlar 5 ay tadım yapmak neden yani çocuklara bir şeyleri sürekli acele ettiriyorlar ya