Bende bebeğim doğduğu günden beri kullanıyorum 10 aylık oldu. Bazen yeşil bazen sarı oluyordu. Ki bu renklerde olan kaka sıkıntı olmuyor mamanın yaradigini gösteriyor demişti doktorum o yüzden içiniz rahat olsun.Mama ölçüsü için bir şey diyemem her çocuk farklı olduğu için benimkine de 90cc verince 2 saatte bir açıkiyordu iştahlı bebeklerde oluyor genellikle. Katı gıdaya geçince biraz rahatladık :)