Dün 2 de oldu. Bugün banyo yaptı. Doktor yaptırabilirsiniz dedi çok sıcak zaten.
Simdi uyuturken dikkatimi cekti kavanoz büyüklüğünde şişmiş ve kızarmış.kaşınıyor diyordu kaşıttırmıyordum ama kaşıdı gizli gizli galiba.
Yaşayan var mı?
Daha önceki aşılarda böyle olmamıştı