gokceegulcee Selam arkadaşlar Bebegınızı doyurup yatırdınız , biraz uyuduktan sonra bir anda ağlayarak uyandığı ve katıldığı , iki üç dakika boyunca ağladığı oldu mu? Ama nefesi kesilene kadar :(
lagerthaa Bir yeri acımıştır canım muhtemelen küçükse de gaz sancısıdır. Bizde bugün böyle birşey yaşadık gazdan olduğunu farkettim
umos_ gokceegulcee son günlerde 3 aylık bebek yazıları çogaldı… çok fazlayız ve hepimiz bunları yaşıyoruz… gözleri kıpkızarık ve çığlık çığlıga uyanıyo beni görünce rahatlıyo. 3 aylık anneleri olarak allah yardımcımız olsun.
gokceegulcee umos_ yok beni görünce rahatlamıyor da ben çok korktum annemler vardı evde onlara verdim ve elim ayagım boşaldı mahvoldum nefesi o kadar kesildi ki agalayamıyordu bıle doğduğundan beri ilk kez böyle bişey gördüm