Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına gireli 5 gün oldu ancak çocuğumun 3 gündür özelikle gece uykuları çok kötü oldu uykusu var ancak emzirip yatağına koyduğum gibi ağlamaya başlayıp kendisini oturma pozisyonuna alıyor 2 saate yakın uyutmaya çalışıyoruz ancak sürekli aynı şeyleri yapıyor yatakta oturup ağlıyor atak haftası diyorlar ama yaşayan oldu mu bu durumu ne zamana kadar devam ediyor