Kızlar bebeğim 10 aylık iştah sıfır daha önce de yazmıştım.Hiçbişey yemiyor artık bizim yediğimizden vereyim diyorum yok ona yapıyorum yok artık ne yapacağım da bilmiyorum.Siz üç öğün ne veriyorsunuz hadi sabah kahvaltı neyse ama öğlen ne vereceğimi şaşırıyorum zaten yemiyor yapma isteğim kalmıyor bu sefer de vicdan azabı çekiyorum