enguzelcicek Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu. Sezeryan göbeğim aşırı var 6 aylık hamile gibi normal mi? Nasıl gider acaba. Bir sorun mu var demek
Ossslem enguzelcicek benim de 11 ay oldu dogum yapali gobek 5 aylik gibi duruyor diyete basladim diyetisyenle ilerliyorum ilk hafta spor önermiyorum vucut bi diyete alissin sonra spor dedi
fatmabrbrs Haticeyns göbek çalıştıran hareketler yapmalısınız spor olmadan gitmez istikrarlı diyet de yapsanız sarkar mecbur SPOR+ DİYET